Wszystkie zamówienia złożone w dniach od 18 do 21 kwietnia będą realizowane od 22 kwietnia 2025 r.

Dla wszystkich zamówień na kwotę powyżej 650 zł brutto. DOSTAWA GRATIS. Dla pozostałych zamówień zastosowanie mają poniższe reguły dostawy. 

Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Produkty  zamawiane  za  pośrednictwem  Sklepu  internetowego  dostarczane są w dni robocze,  na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, na adres wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.

Dostawy naszych towarów są realizowane w ciągu 1-21 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia a w przypadku płatności przelewem od otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.

W pierwszej kolejności realizujemy zamówienia opłacone.

Jeżeli zależy Państwu na realizacji zamówienia w określonym terminie, prosimy o upewnienie się, czy produkt jest w danej chwili dostępny na magazynie wysyłkowym. Produkty wysyłane są za pośrednictwem firm spedycyjnych GLS, PALEX, GEIS zgodnie z poniższą specyfikacją: 

Długość paczki

Max. wymiar paczki (cm)

Koszt wysyłki brutto*

Koszt wysyłki brutto z opcją płatności za pobraniem

do 205 cm

205 x 25 x 23

24 zł

29 zł

od 205 do 275 cm

275 x 25 x 23

45 zł

50 zł

od 205 do 305 cm

305 x 15 x 10

55 zł

66 zł

pow. 305 cm

365 x 15 x 10

75 zł

86 zł

*cena dotyczy 1 szt. paczki o wadze do 30 kg i maksymalnych wymiarach zgodnie z tabelą

Przy wyborze metody wysyłki prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji, w zależności od długości wybranego asortymentu. W przypadku zakupu kilku pozycji o różnych długościach prosimy o zaznaczenie metody wysyłki wg najdłuższego nabywanego odcinka.

Istnieje także możliwość odbioru zamówienia z siedziby naszej firmy: ul. Młynarska 29, 29-100 Włoszczowa, w godz. 8.00 do 16.00  

Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę, gabaryt przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku, by uniknąć powielania kosztów transportu. W przypadku, jeżeli złożą Państwo dwa lub więcej zamówień, prosimy o informację, jeżeli mają być wysłane jedną przesyłką.

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w momencie odbioru od kuriera, czy nie została naruszona podczas transportu. W przypadku zauważenia uszkodzeń, prosimy o nieodbieranie przesyłki, a w przypadku odebrania - o sporządzenie wraz z kurierem protokołu uszkodzenia i koniecznie zaznaczenie w nim, iż opakowanie zostało uszkodzone. W przypadku niesporządzenia protokołu uszkodzenia, nie będziemy mogli uznać Państwa reklamacji dotyczącej uszkodzenia zamówionego towaru.